Mapování

Zpátky na téma

Zavřít vyhledávání

Média

ČT zrušila tendr na prodej reklamy

Ceskamedia.cz, 04.04.2012

Ostře sledovaný tendr na pětiletý prodej reklamy České televize v objemu 195 milionů korun bez DPH nabral nečekaný vývoj. Podle důvěryhodného zdroje deníku E15 z televize ředitel ČT Petr Dvořák tendr, ve kterém na jaře 2011 zvítězila neprůhledná firma Media Master, minulý týden zrušil. Oficiálním důvodem má být změna objemu zakázky poté, co loňská novela zákonů o ČT a televizním vysílání odstranila většinu reklamy z ČT1 a ČT24. Podle informací deníku E15 veřejnoprávní stanice v nejbližší době vypíše nové výběrové řízení na prodej reklamního prostoru.

Zrušení tendru je nepříjemnou zprávou pro mediazastupitelství Media Master, jehož vlastnictví vede přes novozélandské offshore firmy k miliardáři Tomáši Chrenkovi a dalším českým mediálním podnikatelům.

×

O projektu

Projekt Mapování si klade za cíl popsat uplynulých více než dvacet let v České republice. Jde především o vztahy a souvislosti mezi velkou politikou a velkým byznysem.

Podívejte se do počátků zrodu naší novodobé historie, kdy docházelo nejen k redistribuci velkého majetku, ale také k redistribuci moci a vlivu. Příběhy z minulých dvou desetiletí nás ovlivňují významným způsobem i v současnosti. V té době se utvářely vztahové sítě, které jsou stále aktivní. Chceme-li odpovědně přemýšlet o budoucnosti, pak je důležité znát naši minulost, a to i tu nedávnou.

Čtenářům a uživatelům webu předkládáme obecnou analýzu z veřejných otevřených zdrojů. Není to hodnocení minulosti, nýbrž zpráva o minulosti. Nejsme ani vyšetřovatelé, ani soudci, abychom někoho soudili a nejsme ani kněží, abychom někomu dávali rozhřešení. Předkládáme veřejnosti pouze koncentrovaný faktografický soubor velkých českých příběhů uplynulých dvou dekád.

Mapování pro vás připravuje Petr Havlík s týmem autorů za podpory Karla Janečka.

Zavřít